חברת סנו

Undefined
חברת סנו - מפעלי ברונוס בע"מ נוסדה בשנת 1965 על-ידי ברונו לנדסברג. החברה הונפקה לראשונה בבורסה של תל-אביב בשנת 1982, והיא החברה המובילה בישראל בייצור מוצרי צריכה שאינם מזון, כולל טואלטיקה ומוצרי היגיינה, מוצרי ניקוי לשוק התעשייתי, המוסדי והביתי, אבקות כביסה, ומוצרי נייר. סנו גאה להיות חברה ידידותית לסביבה, חדשנית בתחומה, ובעלת המוצרים הטובים ביותר מסוגם בישראל.

תולדות החברה
ברונו לנדסברג ייסד את החברה הדרומית לשיווק בע"מ בשנת 1958 ואת חברת סנו מפעלי ברונוס בע"מ בשנת 1965 . מר לנדסברג, מאז ועד היום, הוא יו"ר החברה. חברת סנו התרחבה בעקביות, והקימה מפעלים חדשים לייצור אירוסולים, מוצרי נייר, מוצרי היגיינה ומוצרי ניקוי. בשנת 1982 הונפקה סנו ומאז מניותיה נסחרות בבורסה של תל-אביב. סנו מעסיקה כ 1,825- עובדים 

פעילות עסקית
חברת סנו היא אחת המובילות בישראל בייצור מוצרי צריכה שאינם מזון. החברה מייצרת יותר מ 2,000 מוצרים, ביניהם: מוצרי טואלט והיגיינה, חיתולים חד-פעמיים, מוצרי ספיגה למבוגרים, מוצרי ניקוי לבית, אבקות כביסה, דוחי חרקים וחומרי הדברת מזיקים, ומוצרי נייר. ניהול מערכת האיכות של “סנו” עומדת בתקן ISO 9001:2008 באישור מכון התקנים הישראלי.

החל מסוף שנת 2010, החברה מחזיקה בנוסף ל"תו זהב", תעודת "תו פלטינה" של מכון התקנים הישראלי, משמע עמידה ב-5 תקנים ותווים כדלקמן: ניהול איכות ( ISO 9001-2008), ניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה (OSHAS 18001-2007), ניהול סביבתי (ISO 14001-2004), וכן תו ירוק ותו תקן למוצרים שונים.
ארגונים המחזיקים תעודת "תו פלטינה" שייכים למועדון יוקרתי מאוד המונה כ-200 ארגונים מתוך כ-10,000 ארגונים מוסמכים.
מפעלי החברה פועלים בהתאם לתקן האירופי CE המחמיר ביותר, כדי להבטיח איכות מוצר משופרת, לשמור על הסביבה וכדי לשפר את איכות החיים של לקוחותיה.
"סנו" משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח של מוצרים חדשים ובשיפור קווי המוצרים הקיימים, והחברה עושה שימוש רב באוטומציה וברובוטיקה. כל זאת, תוך הקפדה על כך שהמוצרים יהיו הנעימים והנוחים ביותר לשימוש. סנו מתגאה בכך שהיא מובילה ברמה הבינלאומית בחדשנות בתחום איכות הסביבה, המצמצמת באריזות ומעודדת מחזור. בשנת 1985 הייתה סנו אחת החברות הראשונות בעולם שהפסיקו להשתמש בגז פריאון, הפוגע בשכבת האוזון. היקף המכירות והרווחיות של חברת “סנו” נמצאים בעלייה מתמדת מזה עשור. בשנת 2008 רשמה החברה רווח נטו של 69.9 מיליון שקלים מתוך היקף מכירות של 1,083.1 מיליון ש"ח, זאת בהשוואה לרווח של 87.3 מיליון ש"ח נטו מתוך מחזור מכירות של 990.9 מיליון ש"ח בשנת 2007. שווי השוק של החברה מסתכם ביותר מ 140- מיליון דולר, ונפח המכירות לחו"ל עומד על 7 אחוז מתוך סך כל המכירות. 
Site URL: 
http://www.sano.co.il/